Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

tisdag 25 september 2012

Livet förändras

Nu var det ett tag sedan jag skrev och det är inte för att jag har grävt ner mig sen senaste försöket misslyckades. Det har bara varit fullt upp med livet helt enkelt. Jag har sökt jobb och faktiskt fått ett jobb! Idag har jag skrivit på uppsägningspapper för mitt nuvarande jobb och om några veckor är det dags att börja på nya arbetsplatsen! Det känns som jag har haft ett otroligt flyt när det gäller jobbsökandet och på nåt sätt känns det som att det väger upp lite de problem vi haft med IVF.

Nu blir det en paus i IVF:andet (vi har ju en fryst blastocyst kvar) och fokus på flytt och nya jobb. Vi kommer att ställa oss i kö för att göra medgivandeutredning i vår nya kommun, så det kanske blir att köra fullt ut med det och lägga IVF:andet bakom oss. Inget bestämt än, men en välförtjänt paus från alla hormoner i alla fall. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar