Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

tisdag 10 april 2012

Bättre lycka nästa gång...

Jaha, då var det kört för den här gången... Mensen började igår och jag har testat idag. Ett stort fet minus på stickan som vanligt. Det känns som att jag blir mest besviken på mig själv för att jag alltid börjar hoppas att det ska gå vägen. Och det tragiska är att den här gången har jag knappt orkat bli ledsen. Det är som att det finns färre tårar kvar för varje gång.

Jag har testdag nästa tisdag, så efter det ska jag ringa kliniken och höra om vi hinner med att göra ett FET innan deras sommaruppehåll eller om det bli först till hösten.

För att klara av att gå vidare efter ett misslyckat försök måste jag alltid lägga upp en liten plan vad jag ska lägga fokus på inför nästa försök. Det brukar alltid ha att göra med att träna och äta rätt. Det känns skönt att få komma igång med träningen även fast jag har suttit väldigt skönt i soffan.

Men först ska jag dränka det här misslyckandet i godis och tårta! Träning får det bli sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar