Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

torsdag 19 april 2012

Igår fick vi veta

Igår hade jag telefontid med läkaren och vi lade upp en ny plan för vårt första FET-transfer. Jag fick börja med p-piller igår för att få igång mensen. Sen när den kommer ska jag börja med hormoner inför insättning av frysta ägg. Den här gången ska jag också få kortison-piller. Ja, förutom Trombyl och blodförtunnande sprutor som jag hade förra gången. Känns som en hel piller- och sprutfabrik. Men vad gör man inte för att maxa sina chanser? Känns kul att det knappt blir nån väntetid mellan det här och förra försöket.

Hade faktiskt tänkt skippa träningen idag, men maken tvingade iväg mig och det är jag glad för. Inte börja slappa redan första veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar