Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

måndag 7 maj 2012

Medan man väntar

Jag har haft en tuff vecka senaste veckan. Visst kan det till viss del bero på att jag varit förkyld, men jag är just nu i ett läge där det känns som att det inte går framåt och att allt kring det här med barn är hopplöst. Därför föreslog jag till maken att vi ska ta och skriva en lista (surprise att jag älskar listor!) över saker som vi vill "hinna" göra före vi får barn. Sånt som kanske inte blir av eller inte är lika lätt med barn. För mig skulle det kännas som ett bra sätt att vända tiden för väntan och längtan till nåt positivt och att man får ut nåt av tiden som går. Vi får se om det är en idé som vi gör något av och om det kan kännas som en positiv vändning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar