Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

måndag 11 juni 2012

Ruvardag 14

Första dagen på den här långa veckan är snart över. Bara sex dagar kvar då! Jag är nu inne på ruvardag 14 och kan ju göra ett test nu om jag vill. Jag har funderat en del på hur jag ska göra. De tidigare gångerna har det blivit ganska naturligt att testa kring den här tiden eftersom mensen kommit då. Och mensvärk utan att få äta riktiga värktabletter är inte att tänka på i mitt fall. Den här gången har ju mensen hållit sig borta än så länge (peppar, peppar). Jag har ändå bestämt att jag inte ska tjuvtesta nu. Jag skulle bli så himla besviken och ändå vara tvungen att ta klart alla tabletter och vaggisar enligt min klinik. Däremot kommer jag att testa i helgen (har riktig testdag på måndag sen) för att få smälta resultatet i lugn och ro. Jag hoppas ju naturligtvis allt vad jag kan på ett plus, men är ju van att bli besviken. Det är bara att fortsätta hålla tummarna några dagar till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar