Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

lördag 2 juni 2012

Ruvardag 5

Idag har jag inte haft ont i magen alls. Det jag har känt av är lite illamående och en lite sugande känsla i magen. Lite som att man är nervös eller hungrig. Så har det känts i princip hela dagen.
Det jag också har märkt av idag är att jag har lätt för att börja gråta. Jag har gråtit två gånger idag. Först till en video med ett par som hämtar sitt efterlängtade barn i Kina och andra gången åt Sofias änglar där de gjorde återbesök i en familj där ena dottern hade leukemi och hon hade dött sedan de var där förra gången. Visst vill jag gärna tro att det skulle kunna bero på graviditetshormoner, men samtidigt kan det lika gärna vara att jag är i ett pressat och nervöst läge just nu när jag ruvar. Tiden går ju så himla sakta!

Idag har det bara varit regnigt och tråkigt och jag har inte orkat göra så mycket utan mest suttit i soffan. Det är ganska skönt att ha såna dagar ibland också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar