Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

söndag 3 juni 2012

Ruvardag 6

Inga nyheter idag. Samma känsla med illamående och som ett sug i magen. Det håller i sig mest hela dagarna också. Det är först vid sjutiden på kvällen eller så som det kan kännas lite bättre. Bara att hoppas att det är ett bra tecken!

Det jag är lite förvånad över den här gången är att jag inte har ömmande bröst. Inte det minsta faktiskt. De är lite större än vanligt, men annars inga känningar. Alla andra gånger har jag känt av brösten rejält. Nu hoppas jag också att det inte blir några känningar till veckan för det brukar vara ett tecken på att mensen är på väg...

Det jag verkligen önskar just nu (förutom att plussa förstås!) är att få lägga upp en Babystrology på bloggen! Tänk vad underbart att få räkna ner till vår egen lilla bebis skulle komma till världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar