Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

torsdag 9 augusti 2012

Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Nu har jag snart sprayat i två veckor! Det är märkligt att sprayveckorna och sprutdagarna kan gå rätt fort, men väntan efter insättning alltid går såååå långsamt.... Sprayen som jag har nu känns som att den är lite starkare än den jag haft tidigare. I början kändes det som att jag skulle nysa hela tiden. Jag har lite problem med sömnen också, men jag vet inte om det beror på sprayen eller att det är mycket annat just nu. Humöret däremot är det inget snack om att det måste vara sprayen. Annars blir jag riktigt orolig... Jag kan bli så arg så jag kokar för minsta lilla grej och det går inte riktigt över heller. Jag blev sur på maken för en skitgrej, men det kändes som världen skulle gå under. Till slut var jag tvungen att åka och träna för att få ut all energi. Jättejobbigt att vara värsta bitchen! Och sen har jag också jättelätt för att bli ledsen. Sen kan jag stunden efter vara sprudlande glad.

På tisdag ska jag ta blodprov för att se om jag är nedreglerad och vi ska på ultraljud också. Hoppas verkligen att allt ser bra ut, så vi får köra igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar