Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

fredag 23 mars 2012

Men jag tycker ju om kaffe!

Idag har jag faktiskt varit ledig! Det har varit jätteskönt att bara ta det lugnt och inte ha något speciellt inplanerat. Jag hade tänkt ta en promenad i det fina vädret, men känner att det spänner lite för mycket i magen. Det börjar kännas att det finns en hel del där inne nu! Jag har mest suttit i soffan och surfat och läst. Jag har börjat läsa en ny adoptionsbok som heter "Linnea från Yujiang". Den är skriven av en adoptivpappa och jag tycker att den är jättebra! Det känns rätt skönt att läsa en bok som är en biografi istället för bara rent teoretiska böcker.

Och så kaffet då... Jag dricker normalt fyra koppar om dagen. Från igår har jag dragit ner till tre och om det lyckas så vi kan göra en insättning av ägg kommer jag att gå ner till två koppar. Men det är ju så gott med kaffe! Det går rätt bra, jag känner mig bara lite tröttare. Lite godis kanske kan göra mig pigg? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar