Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

måndag 19 mars 2012

Nu går det undan!

Jag är ju lite av ett kontrollfreak och det gäller naturligtvis det här med adoption också. Jag är inne på AC:s sida ett par gånger om dagen för att se om fler barn har blivit adopterade. Idag har det varit nya siffror varje gång jag kollat. Totalt har 7 barn blivit adopterade idag! Det är nästan lika många barn som under hela februari. Det känns jätteroligt.

I fjol var det betydligt fler barn som hade adopterats under de här månaderna. Men jag kan inte vara annat än glad för de 28 par/ensamstående som i år har fått bli föräldrar efter lång väntan!

Det mest spännande som har hänt i mitt eget liv är att jag tagit blodprov idag och fått veta att jag ska fortsätta med samma hormondos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar