Lilypie Waiting to Adopt tickers

Lilypie Waiting to Adopt tickers

tisdag 27 mars 2012

Plockad och klar!

Idag har jag äntligen gjort äggplocket. Jag hade riktigt ont av ägglossningen när jag kom dit, men direkt jag kom in fick jag en tense-apparat, så ganska snart började det kännas lite bättre. Jag fick samma droger som sist och de fungerade lika bra som sist. Det går nog inte att komma ifrån att jag känner en del, men det har gått betydligt bättre de senaste två gångerna. Och resultatet den här gången blev ett ordentligt rekord! Hela 17 ägg! Tidigare har vi som mest haft 8 eller 9 ägg. Läkaren har lovat höra av sig imorgon så vi får veta hur många ägg de kunnat befrukta. Men det är inte förrän på torsdag vi vet vilka som har blivit befruktade som de ska. Nu är det spännande och pirrigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar